Wyprzedź swoją konkurencję i dołącz do zaufanego webinaru!

 

Czy Bałkany to tylko dobry kierunek wakacyjny?

O ekspansji zagranicznej sklepów internetowych do Słowenii i Chorwacji.

 

Bądź z nami:

9 sierpnia 2023 (środa), godz. 10:00

Zrób z nami 3 kroki w stronę ekspansji do Słowenii

i Chorwacji, a dowiesz się:

Krok 1.

Jakie wyzwania, czekają Twój e-commerce?

W tej części poznasz:

  • od czego zacząć i jak prawidłowo przeprowadzić research?
  • koszty i czas przesyłki na zagranicę?
  • jak zdobyć zaufanie konsumentów na nowym rynku?

Krok 2.

Jak rozwijać e-commerce w Chorwacji i Słowenii?

Dowiesz się jakie są:

  • skuteczne strategie pozyskiwania klientów i zdobywania zaufania?
  • regulacje prawne, które ułatwią start na nowym rynku?
  • jak pozyskać cenne informacje, które pomogą rozwinąć Twój biznes?

Krok 3.

Jak zadbać o wiarygodność e-sklepu za granicą?

Podzielimy się z Tobą:

  • skutecznymi metodami na prezentowania pozyskanych opinii w celu zwiększenia sprzedaży i zaufania,
  • jak zadbać o wiarygodność na poziomie logistycznym?
  • jak social proof wpływa na decyzje zakupowe klienta?

Ekspansja na rynki zagraniczne Chorwacji i Słowenii.

Kopia zaufane-olzalogistic (14)

Czego dowiesz się podczas wydarzenia:

  1. Jak ocenić potencjał sprzedaży na rynkach Chorwacji
    i Słowenii? 
  2. W jaki sposób zorganizować obsługę klienta na rynkach zagranicznych?
  3.  Jak przygotować lokalizację sklepu internetowego, sprawdzić jakość tłumaczenia i dopasowanie do potrzeb lokalnych klientów, aby zdobyć ich zaufanie?
  4. Zalety Słowenii i Chorwacji jako rynków docelowych dla polskiego e-commerce.
  5. Dlaczego warto już teraz przygotować się na wejście na rynki zagraniczne i jak to zrobić?
  6. Jak działają opinie w Słowenii i Chorwacji oraz od czego zacząć?
  7. Jak wyglądają regulacje prawne w kontekście podatku VAT?
  8. Dyrektywa Omnibus a opinie online
  9. Ciekawostki dotyczące e-commerce na rynkach zagranicznych.
  10. Jak zorganizować logistykę na zagranicznym rynku?
 

Czy Bałkany to tylko dobry kierunek wakacyjny?

O ekspansji zagranicznej sklepów internetowych do Słowenii i Chorwacji, wraz z partnerami Expandeco, Packeta Poland i IdoSell przygotowaliśmy dla Ciebie jeden webinar podzielony na trzy wartościowe części, które poruszają najważniejsze kwestie i wyzwania związane z cross-border do Chorwacji i Słowenii.

Co zyskasz?

  • Dostaniesz od nas przepis na efektywne wejście na nowe rynki sprzedaży. 
  • Dowiesz się czego należy unikać i jakie kroki podjąć po kolei, aby nie przepalić budżetu i osiągnąć sukces.
  • Nie może Cię zabraknąć! Zarezerwuj swoje miejsce już dziś, zdobądź cenną wiedzę i uwolnij potencjał swojego biznesu.

 

sebastian-horoszko

Prowadzący

 

Sebastian Horoszko

Co-Founder w Zaufane.pl - najskuteczniejszej i najbardziej zaawansowanej usłudze do pozyskiwania, prezentowania i zarządzania transakcyjnymi opiniami w Polsce. Z branżą e-commerce związany jest ponad 10 lat. Jego znakiem firmowym są „gwiazdki w reklamach Google” obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalności reklam PLA i tekstowych, zwiększających konwersję nawet o 15%.

Paweł Bilczyński

Wspieram sklepy internetowe w odnoszeniu sukcesów na zagranicznych rynkach, pomagając im lepiej spełniać oczekiwania ich nowych klientów. Bariery przed, którymi stoją firmy decydujące się na rozwój zagraniczny poznałem, prowadząc, skierowany do polskich eksporterów program edukacyjny “Google Internetowe Rewolucje w eksporcie”. 

Obecnie pracuję w Expandeco, pomagając polskim sklepom internetowym w podjęciu decyzji na temat kierunków i sposobów prowadzenia ekspansji zagranicznej oraz w przygotowaniu ich witryn i procesu obsługi klienta w taki sposób, żeby ułatwić im zwiększenie sprzedaży na tych rynkach.

Projekt bez nazwy (8)
Projekt bez nazwy (6)

Paweł Wasilewski

 Key Account Manager w Packeta Poland
Od początku kariery zawodowej związany z handlem B2B. Swoje doświadczenie zdobywał w międzynarodowych firmach usługowych oraz produkcyjnych. Z czasem jego pasją i kierunkiem rozwoju zawodowego stała się branża logistyczna, gdzie tworzy całościowe rozwiązania, łącząc ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy. Na co dzień doradza klientom e-commerce w zakresie wyboru najlepszych typów i kierunków dostaw zagranicznych.

Łukasz Gaj

Product Manager w IdoSell, z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży IT. Przez ponad dekadę zajmował się wdrożeniami systemów ERP. Zdobywał doświadczenie przy współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami (z różnych branż). 

Projekt bez nazwy (7)
webinar_logo-zaufane

Zaufane.pl

To usługa, której celem jest dostarczenie firmom B2B i B2C szybkiego i efektywnego pozyskiwania, a także prezentowania i monitorowania transakcyjnych opinii klientów o firmie, produktach i usługach. Rekomendacje te mają za zadanie wzmocnić markę i budować zaufanie.

Grafika 1

Zaufane.pl

W Zaufane.pl pomagamy sklepom internetowym i firmom usługowym zwiększyć sprzedaż dzięki marketingowi opinii. W najefektywniejszy dla Ciebie i najprostszy dla Twojego klienta sposób zbierzemy transakcyjne opinie i gwiazdki o Twoich produktach, usługach i biznesie.

Dzięki Zaufane.pl:

  • wyróżnisz się spośród konkurencji w Google

  • zbudujesz zaufanie wśród pozyskanych i potencjalnych klientów

  • zwiększysz sprzedaż

  • rozwiniesz swój biznes na rynkach zagranicznych

Jaką wartość daje #ZaufanyBiznes?

  • wyróżnisz się spośród konkurencji w Google

  • zbudujesz zaufanie wśród pozyskanych i potencjalnych klientów

  • zwiększysz sprzedaż

  • rozwiniesz swój biznes na rynkach zagranicznych
Grafika 2
Grafika 3

Jakie problemy rozwiązujemy w #ZaufanymBiznesie?

  • wyróżnisz się spośród konkurencji w Google

  • zbudujesz zaufanie wśród pozyskanych i potencjalnych klientów

  • zwiększysz sprzedaż

Nasi partnerzy:
logoIdoSell-1
001 logo vertical claim
Packeta

Nie czekaj - zapisz się na webinar

W razie pytań zadzwoń:  +48 500 253 000

logo

Zaufane.pl
Trembeckiego 11A
35-234 Rzeszów

Oddział w Warszawie
Franciszka Klimczaka 8a/69
02-797 Warszawa